favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura ŁódźUsługi reklamowe Łódź

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Łódź, w odległości 5 km od Plac Zwycięstwa

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm, Łódź, łódzkie
    DARMOWY KUPON 300 PLN - reklama w Google dla Firm Linki sponsorowane To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpis...
    150 zł miesiąc Łódźłódzkie
  • Ogłoszenia drobne,  Łódź, łódzkie
    Ogłoszenia drobne 3 emisje w cenie jednej. Ta okazja jest niepowtarzalna. Jedyna na rynku. Wybrane ceny emisji reklam: - ogłoszenie drobne: Cena za jed...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł, Łódź, łódzkie
    Na Próbę! Reklama w wyszukiwarkach za 150 zł Reklama w wyszukiwarkach - Na Próbę! Dla Firm, które mają jeszcze wątpliwości, czy kampania w wyszukiwarkach jest skuteczną formą reklamy, oferu...
    150 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł, Łódź, łódzkie
    Zareklamuj się w Tygodniku Łódzkim - od 0 zł Reklamy, ogłoszenia, medialne promowanie i patronaty. Skorzystaj już teraz. Możliwość zamieszczania ogłoszeń drobnych bezpłatnie. http://tyglo.vgh.pl tyg...
    0,25 zł sztuka Łódźłódzkie
  • Zarządzanie kontami AdWords, cała Polska
    Zarządzanie kontami AdWords Jesteśmy młodym, kreatywnym, wykwalifikowanym zespołem z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej. Od 10 lat zajmujemy się doradztwem i obsługą kampanii r...
    Cała Polska
  • Strony internetowe www- projektowanie i tworzenie, cała Polska
    Strony internetowe www - projektowanie i tworzenie Perfekcja jest sztuką! Nasz zmysł Twój sukces! Sensual Studio-studio graficzno reklamowe, przygotowuje projekty graficzne o charakterze informacyjny...
    600 zł strona Cała Polska

Jak wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie da się jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na klientów docelowych oraz sprzedawany produkt - musi ona być zauważona i zapamiętana. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy pragnęliby, aby reklama miała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, ale jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale bez przesady; budująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; skierowana do wszystkich, lecz przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest osiągalne. Przedsiębiorca musi podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, można umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i ciekawa reklama zwraca większą uwagę i ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Dobrze jest w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego smaku i starać się jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przysłonić jej zawartości nadmierną atrakcyjnością. Nie zawsze, aby reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że przerwy reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, lubiana i pożądana, żeby była skuteczna. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia oraz to, że są np. zabawne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych odbiorców reklama musi być krótka i na temat. Musi informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Pozwala to na zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o kupnie. Lepiej, aby widz pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał nic, spośród mnóstwa informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację